Cap de setmana intens per al PAR en dansa amb masterclass internacionals i gira professional de Mozart Emotions

Els passats 9 i 10 de maig van ser un cap de setmana ple d’experiències úniques per als alumnes del PAR en dansa. Formació amb professionals internacionals, convivència amb una companyia professional i actuacions en gira van convertir aquests dies en una mostra real de les oportunitats que ofereix el nostre programa de formació professional en dansa.
Masterclass amb el director artístic del London City Ballet
El dissabte al matí, els alumnes del PAR van tenir l’oportunitat de participar en una masterclass amb Christopher Marney, una experiència molt especial que va permetre als estudiants treballar de prop amb una figura destacada del panorama internacional de la dansa.
L’endemà, diumenge, la formació va continuar amb una jornada excepcional compartida amb els ballarins del London City Ballet. Els alumnes van poder assistir a la classe de companyia dirigida pel mateix Christopher Marney i també van participar en una classe impartida per Kevin O’Day.
La jornada va finalitzar amb l’oportunitat d’assistir a un assaig escènic de la companyia, permetent als estudiants veure de primera mà el funcionament i les exigències del món professional.
Gira professional amb Mozart Emotions
Paral·lelament a totes aquestes activitats formatives, els alumnes del PAR en dansa també van continuar la gira de la producció Mozart Emotions, creada pel professor i coreògraf William Castro.
El dissabte 9 de maig es va representar a la Sala Mozart de Calella, mentre que el diumenge 10 de maig la companyia va actuar a l’Auditori Espai Ter de Torroella de Montgrí.
Aquest tipus d’experiències permeten als alumnes viure la realitat de l’escena professional des de dins, combinant la seva formació diària amb actuacions reals davant del públic.

Una formació pensada per al futur professional
Al PAR en dansa apostem per una formació completa i connectada amb el món professional. Masterclass internacionals, convivència amb companyies professionals, produccions pròpies i experiència escènica formen part del dia a dia dels nostres alumnes.
Les audicions online i privades per al proper curs continuen obertes.
Més informació i inscripcions aquí:
Audicions PAR en dansa
